Caaaaaaan't wait!!!

img_4503 (MMS)

Sitter på bussen nu, pigg som bara den, sjukt konstigt ändå med tanke på gårkvällen och att jag har jobbat hela dagen. Gårkvällen var riktigt bra! Hade riktigt kul tack så mycket alla som var med :) träffade vänner jag inte sett på riktigt länge och träffade nya människor som är helt underbara. Sov i malmö och sedan var det direkt på jobb som gällde! Rätt chill dag på jobb, vi hade inte mycket att göra och jag jobbade med folk jag gillar och går väldigt bra hop med. Efter jobb åkte jag hem till Carlo och Josefine, åt pizza och kollade film. En riktigt bakis-kväll sjukt härligt. Är snart hemma och det ska bli såå skönt att få sova i en riktig säng i natt -Min säng! Ops! Höll nästan på att glömma!!! Har bokat resa till London idag! Så sjuuukt nice det ska bli! Kan knappt bärga mig:D PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: frida

Åååh låter som en underbar helg <3

När ska du till London? :)

2011-10-24 @ 09:49:39
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0