Alice blev Carro i underlandet

Hela helgen plus hela denna veckan har jag haft konstiga drömmar. Drömmar om ommöblering med sängen ovanpå min byrå tillsammans med mitt ex och ja det går inte ens att förklara.. Sen har jag varit och tvättat bilen på en lerig åker med massa hästar samtidigt som jag varit dagisfröken för 20 småbarn.. Jag har även fikat på espresso house som låg i coops lager med min drömkille och sen blev vi invaderade av en massa grisar uppe i fjällen. Det va då han lämnade mig för min kompis. Samtidigt som en kärring från näset (så klart) trängde sig före mig i kön till delikatessen på Coop så sa jag till henne, sedan vände sig hela Höllviken mot mig och kallade mig näset-hatare...

Som ni märker är dem både sjukt konstiga och sjukt läskiga. Nu går jag ju runt och tycker att alla här nere kolla konstigt på mig och tror att jag är en näset-hatare..
Det är bara en dröm, jag vet, men det känns så verkligt trots att det var världens konstigaste dröm..

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0