I do but I may not..

Vissa saker är helt enkelt inte till för alla. Alla kan inte rita, alla kan inte dansa, alla kan inte prata inför en folkmassa, alla kan inte åka skridskor, alla kan inte vara smartast i skolan, alla kan inte vara snyggast i klassen, alla kan inte vara snabbast på 60meter.

Men det finns något vi alla är bäst på, det är att vara oss själva, det finns alltid något du kan göra bättre än dem du umgås med.

Han är speciell, hon är speciell, jag är speciell och Du är speciell.

Men det finns en sak vi alla kan. Det är en sak vi inte kan styra över. En sak som ibland överraskar en, ibland förvånar en och ibland bara kommer som en självklarhet och ibland blir du det varesig du vill det eller ej.
Ibland är du ensam om den och det är bland dem värsta sakerna som finns!
Ibland är man två om den och då är det de finaste som finns!

Kärlek!

Alla kan bli förälskad. Det är något vi alla har gemensamt.

Kärlek är nog det finaste som finns. Men ser världen i ett helt annat perspektiv. I ett fint perspektiv, det är som att gå på rosa fluffiga moln, som att sväva högt i det blå, man går runt med ett fånigt stort smile på läpparna, sjunger och bara njuter, njuter av att allt är så underbart.
För stunden är man helt ovetande.

" Jag har inte lätt för att bli kär, men när jag blir det, blir jag det för alltid"

Visst jag har haft någon kärlek i mitt liv. Jag tänker inte berätta vem och hur många och varför. Men jag har haft och jag tror jag är på väg att bli det igen. Denna gången är det ömsesidig kärlek. Det är inte som förr, verkligen inte, vilket jag är väldigt glad över.

"jag ska göra allt för att inte vara en främling allt för länge"

Vet du?
- Du är ingen främling för mig längre.

123
Så va det med de.

Ingen kan säga hur framtiden blir, ingen, inte du och inte jag. Inte ens om jag hade önskat så mycket att jag sprack!

Vissa säger att det är ödet, andra inte.
Jag vet inte riktigt vad jag tror, men jag tror det krävs mer än ett öde för två människor att bli förälskade i varandra.

Regler är till för att brytas, men löften är till för att hållas.

"Rule no 1; don't fall in love.
Promise no 1; but if you do fall in love, do it for real"


PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0