Åh, åh, åh, åh, ÅH VAD JAG HATAR ATT KOMMA HEM!

Nu sitter man här, i samma soffa som man gjorde kvällen innan man stack.
Resan jag trodde skulle bli jobbig och tjatig blev så jäkla bra!
Visst, farmor och farfar var sjukt virriga, men det gjorde inte så mycket, det får man vara om man är 81 och 83.

Åh, det är så mycket jag vill berätta! Jag vill bara visa allt jag varit med om.
Trots att vi bodde på världens Svennis-barnhotell så lyckades vi roa oss på kvällarna.
Jag lyckades med både det ena och det andra.. Som vanligt..
    Brände nästan ner halva hotellet på första dagen ( nyår) vi hade alla fått vars en "goddiebaggie" på nyårsbuffén (som var underbar! Där fanns allt du kunde tänka dig och gratis dricka hela kvällen) innuti goddiebagen fanns det serpentiner och på bordet stod det små levande ljus. Ja, nu kan nu ju själv tänmka er hur det hela gick till.. Smidiga Carro skulle blåsa ut en serpentin rakt över bordet, då landar serpentinen i ljuset och världens eldflammor utbryter. I hopp om att få enden (som nu var mer eller mindre en eldsvåda) försöker vi ( jag och min kusin) släcka den med en servett. Ja då tar ju servetten fyr.. Efter en stund lyckas vi få fatt i ett glas med vatten och elden dör..
   Lyckades trilla i duschen och slå armbågen i stället till duschkräömen så jag fick fetaste blåmärket på armen..
Och en massa massa mer..

Har haft sol bad pool hav markander dansat på barer festat vandrat ätit på mysiga restauranger träffat en massa trevliga människor festat med folk från hela världen miami-norge-italien-spanien-åland och umgåtts med mina super bästa underbaraste kusiner och bror!
Så jävla superbäst!

Nu sitter jag i min härliga onepiece, björnsockar, äter päron och kollar på Never back down med min broder och hans två kompisar :)
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0