Alanya 3-10

Jisses vilken resa!
Har varit sjukt underbart, sjukt kul, sjukt galet, sjukt härligt, sjukt mysigt, sjukt sjukt och sjukt.

Nu är jag iallafall hemma i Sverige igen. Det som är härligt med att komma hem är att nu är verkligen sommaren påväg! Körsbärsträdet står i full blom, det är grönska överallt i trädgården och rappsfälten är gulare än någonsin. Annars hade jag gärna stannat i Alanya en vecka till.

Eftersom min dator lever sitt eget lilla liv så har den bestämt sig för att dö. Jag vet inte om den bara spelar död eller om den verkligen är död på riktigt.. Så jag kan inte ladda över alla bilderna till min dator.

En och annan bild ska ni iallafall få från Turkiet!



TUMMEN UPP FÖR DENNA RESAN!!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0