Kartongkvinnorna!

Efter skolan va det riktigt nice! Förutom att Frida slutade två  tre timmar efter mig, så jag va så snäll att jag väntade på henne:) Den mysiga turen i stan började på Centralen hos min pappa, som jag fick pengar av eftersom jag hade glömt min plånbok hemma:( efter det vandrade vi mot Espresso house på Hansa som har blivit mitt andra hem:D Efter ungefär en timmes fika började vår shoppingrunda!:D Det va blandannat Ur & penn, H&M, Veromoda, JC, MQ och Kickas som fick ett glatt besök av två glada bönor;D På Lindex tog vi "lite" pressent kartonger! och ytterligare "några" till på Indiska! Hihi. Vi traskade till både Södervärn och Gustav för att kolla om de hade hittat Fridas busskort, som hon tappade på bussen i fredags... Det slutade på Centralen där vi tog "lite" "Godis" haha, men inte de heller hade hennes busskort:( Det ser inte ljust ut för Frida... på bussen delade vi upp ALLA våra pressentkartonger, vilket sammanlagt va 13stycken! Hahaha, kramp i armen säger jag bara!

Tack för en underbart trevlig, mysig, rolig och crazy dag i stan FRIDA!<3

En bild från Branäs 2007 bara för att jag vill åka snowboard NU, NU, NU, NU, NU!!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Tack sjlv din brainfis :D<3

2009-12-14 @ 22:09:19
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0