"Muuuuums"

Visst är det störit då det fastnar en låt i huvudet och det tar skitlångtid innan den "flyger iväg"!?! Just nu har jag "Life is life" på huvudet som inte direkt är den bästa låten man kan ha:( Det roliga är att det är alltid de man får på huvudet som man inte heller vill ha. Det är märkligt...

Har precis ätit en jättegod kycklingtaco, mums:D Samtidigt som jag såg på halv åtta hos mig. Det kanske verkar vara ett sånnt jättetråkigt low-budget, halvpachis matprogram, me så är det absolut inte, det är faktiskt riktigt roligt, och hans kommentarer är ju såååå klockrena!

Snart är det Desperate Housewifes som man har längtat efter hela veckan:D Vilket även kommer diskuteras imorron:) Det är så kul, för på skolan är vi ett litet gäng, och alla kollar på Desperate housewifes, så INGEN är utanför, om man säger så, men den som har mest att säga...som vanligt är nog Alexandra, hahaha.

Men innan det blir TV, är det Naturkunskap som gäller för mig! :)

Tjungeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0