O herrejisses!!

Fredag igen!
Shit, detta är andra fredagen i rad som jag sitter hemma i soffan, och även andra fredagen i rad som jag kollar på Idol!! Nämen vad är detta?! Inte likt mig.. Meeen har man inget annat att hitta på så får man väl göra det bästa av situationen..

För att jag va för lat för att starta min egen dator sitter jag nu med min brors dator och måste bara säga att -shit vad svår den är att skriva på!! Hela tangentbordet är lixom förflyttat fem cm till höger om skärmen än på vanliga laptops.. Skumt!!

Livet är en evig väntan och man blir besviken såå många gånger. Så besviken jag blev igår, har nog aldig varit så besviken i hela mitt liv!

Nog om det!

Idag har jag varit snäll och skottat hela farmor och farfars uppfart till huset och halva ängen.
-Puh! säger jag bara jag va liide varm när jag va klar.

Imorgon blir det fulla muggar hemma hos farmor och farfar, 80års kalas står på schemat och jag delar ansvaret tillsammans med mina underbara kusiner för mat osv.

Nu ska jag iväg!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0