Kameliont

Den lilla blå har blivit brun!... Eller iallafall en bra bit på vägen:D Slipade min lilla byrå i 3timmar igår och en timme idag, Äntligen kunde jag börja måla, eller måla och måla, spraya! Hann ett lager innan färgen i burken tog slut, tabbe! Skulle köpt två burkar, hade det på känn. Nu blir inte byrån färdig idag heller, dock ska jag köpa färg så den kan bli färdig imorron. Nu ska jag putsa handtagen så de blir riktigt skinande och fina, de är i guld såklart! Är riktigt spänd på hur det kommer bli och framförallt om den får plats! Smidig som man är har man ju inte kollat det än, menmen, på ett eller annatsätt ska det gå! :D Nu ska jag dansa vidare till Paloma Faith!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0