En kväll med min bästis :)

Hejsan svejsan:) Igår hade jag riktigt trevligt på strandbaden med mitt superhärliga gäng ;) Idag har jag inte gjort så mycket, varit och gymmat, varit lite på stranden och nu har jag precis ätit:)

Det känns som allt jag har går sönder just nu.. Min telefon är stendöd, simkortet är förstört och min data gick sönder i morse, då locket på min laptop trillade av... Nu fattas det bara att min TV ska gå sönder, då har alla mina "värde saker" gått sönder, bulläge...

Aja, ikväll ska jag träffa Cassandra, vi ska hyra snabba cash och köpa Ben and Jerry glass och bara degas framför TVn heeela kvällen, kommer bli så sjukt underbart:) Dock känns det som vi inte kommer fatta så mycket av filmen, för det kommer mest bli snack men jaja haha:)

Nu ska jag snart hämta henne vid bussen

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: din bästis :D

alltså carro, jag älskar dig väldigt mycket! allt vi gör är bäst <3

2010-07-25 @ 04:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0