Löndags!

Japps, nu var man rik som ett troll igen.. Eller inte. Aja, lite pengar på kortet har man nog lyckats jobba hop denna månaden med.

Jag måste bara säga -Gud vad opepp jag är på allt just nu. Opepp på skolan opepp på att gå ut opepp på att städa opepp på att träna opepp på att göra det mesta. Ibland har man dåliga dagar och ibland bra. Denna dagen kan man ju knappast säga är bra. Skulle börjat skolan 12 och innan dess skulle jag gå ut med min hund. När jag stressat med allt som vanligt ska jag gå ut med min hund. Det är precis att jag hann ut med honom innan jag skulle bege mig till bussen. När vi kommer till ytterdörren, tror ni han vill hoppa in? -NEJ han börjar istället hoppa runt och vill leka med mig. Vips så missade jag den bussen och därmed den lektionen..

Nu längtar jag bara till tre saker. När jag klarat av teorin och uppkörningen så jag får körkortet. Julbaka och julpussla med mina kusiner. Snön. Det är tre saker som hade fått mig att hoppa upp till taket av lycka! Nu i dessa deppiga tiderna. Sen är det klart att det finns ju solstrålar i min vardag som gör den lite bättre än vanligt, och jag hoppas ni vet vem.

Nu måste jag snart bege mig till bussen för att inte missa den också! Det hade ju bara varit maximal otur!!


Min peppkalender haha (änsålänge) Så fint jag har planerat det jag ska göra.
Jag är faktiskt ganska bra på att planera men sedan att följa planeringen är jag mindre bra på.
Tanken är god men när det kommer till handlingen suger jag haha.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0