TOOOOO MANY THINGS TO DO!

Ja, då har man varit i skolan, pratat med lärarna och rektorn, pluggat teori och varit ute med Ruff. Shit vad mycket skolarbete jag har att göra nu. Jag orkar inte, jag önskar man bara kunde kolla på TVn och i reklamen så var läxan gjord. Riktigt så är det ju inte... Tyvärr.

När man kom innanför dörren nu så såg man 3skor som inte är min brors vid dörren. Inte för jag vill vara någon läkare eller mamma till min bror men jag tycker är man hemma från skolan sör man är sjuk eller "sjuk" så tar man inte hem kompisar.

Åh, sådan tur jag hade! Jag kom hem innan det började ösa ner. Trodde BTW att jag hade glömt nycklarna i skolan.. Jag kunde nämligen inte hitta de när jag skulle låsa upp cyklen vid busshållplatsen.. Sååå rädd jag blev, inte nycklarna OCKSÅ! Som tur va hittade jag de i innerfickan. -Vemfan lägger nycklarna i innerfickan?!

Nu sitter jag och pausar till "The City" mellan skolarbetet. Jag kan inte hjälpa det men jag stör mig som f*n på alla där, de är så otrevliga, aroganta och aviga mot varandra helatiden i den serien och ändå kan jag inte låta bli att se den. Skummt! Vissa saker kan man helt enkelt inte låta bli verkar det som..

Nu ska jag återgå till pluggandet!

Sommaren 2010, den värsta semestern någonsin, dock ser inte denna bilden helt fel ut ;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0