It's a boxi night!

Jag borde egentligen sova nu... Men det är aldeles för svårt nu. Har haft en riktigt bra dag, även om jag jobbat nästan hela dagen. Hade en liten "snackis-dag" med en på jobbet och vi kom fram till både ett och annat haha, sen är det inte varje dag man blir uppraggad på jobb heller.. Eller? haha. När jag slutat kom Marcus och hämtade mig på jobb och sedan åkte vi hem till mig och lagade pannkakor ohc kollade på Solsidan som är så jääävla rolig och sedan blev det Wallander!

Nu har Marcus åkt hem och jag sitter och funderar på vad jag ska säga i mitt tal på tisdag... Hm.. Ett argumenterande tal. Vad ska jag snacka om?! Panik! Jag får väl lägga mig och tänka på saken och vakna med ett superdupermegabra tal imorgon! Nu ska jag sova, natti natti!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0