No driving on friday

Sååå, nu är kriget i mitt rum nästan över! Bara lite kläder kvar som ska plockas upp från golvet.. Borde skaffa mig en större garderob, dock har jag ingenstans att ha den för jag har världens minsta rum..

Iallafall, härligt med alla kommentarer, dock tråkigt att jag inte kan få funktionen "svara på kommenterer" att fungera.. Riktigt tråkigt, men nu när jag ändå är inne och skriver så kan jag ju lika bra svara här!

I helgen blir det först fest för Karro som fyller 18!! Wohoio, grattis i förskott Karro! Eftersom lokalen hon har hyrt stänger av stömmen kl 1 så blir det KB efter. På lördag fyller Violis 19, så då blir det förfest hos henne och sedan Slagt! Är redan överpepp och det ska ändå bli härligt att bli körd på fredag både dit och hem, så varken jag eller Lina behöver köra.

Nu ska jag bara äta lite innan jag tag i det sista i rummet, sen blir det TV:n för hela slanten!

Bild från bilen när vi va påväg till Ullared för en vecka sedan!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0