Dina tankar är mina tankar

Vad har jag gjort idag egentligen? Nä inte ett piss haha. När jag skulle fixa telefonen, uppdatera den och så, så dör datorn. Precis det man behövde just nu, när alla arbeten i skolan ska in och så... Kul, verkligen skit roligt. Åh, varför är det inte så att man både kan ha kakan och äta den? Det hade varit helt perfekt, för just nu vet jag inte alls vad jag vill, när det gäller några saker. Jag tänker och tänker och tänker, ena stunden vet jag vad jag vill, men sedan tänker jag vidare och då vill jag inte det som jag bestämt mig för, då vill jag det andra. När jag bestämt mig för det andra, då vill jag det första. Vad vill jag? Kan inte någon annan bestämma åt mig? Fast hade det blivit bra? Då hade jag velat ha det som den personen inte valde och tvärt om fast inte så utan si men kanske eller inte fast jo. Jag blir galen!? Jag vet varför. För det inte hände tidigare, det va ingen action och då blir jag osäker, för då har jag tid att tänka och då blir jag velig. När jag är velig, pft, då är det katastrof! Nu ska jag iallafall sova :) natti natti PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0