Games on!

Jag har aldrig varit den där lata tjejen som inte utövat någon sport eller så. Snarare tvärt om! Jag har provat på det mesta; innebandy, badminton, konståkning, fotboll, simhopp, simning, brakedance, jazzdans, showdans, tennis, hopprep, gymnastik, och en massa andra sporter. Sporten (sporterna) jag hållt på med längst är dans och tennis. Innan var det en väldigt stor del av mitt liv, men när jag började gymnasiet så hade jag inte lika mycket tid att lägga på de två sporterna jag älskade mest i hela världen. Så småning om blev det minder och minder dans och i början på ettan i gymnasiet avtog det helt, lika så var det med tennisen. Nu har jag ett gymkort på Formtoppen som jag använder flitigt, men denna våren har det inte varit lika mycket använt som innan.

Så nu tar jag träningen till en helt ny nivå och gör den till en utmaning istället för en kul grej! Jag har nämligen utmanat Frida att komma i form till sommaren. Badsesången är snart här, så ni tänker säkert "lönt att börja nu" mitt svar är -JA!! För nu handlar det inte om att komma i form, det handlar om att vinna över Frida! Hon har ingen aning om vad hon ger sig in på, men vi börjar på måndag och från och med då har vi inget mer i skolan, vlket gör att jag och antagligen hon kommer leva på gymmet, haha.


Frida; I wish you good luck, men jag kommer vinna ;)


Hoppas ni som läser min blogg stöttar mig till 100%, och jag är väldigt tacksam för alla tips och förslag på övningar!


PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Din kaxige jävel! ;)

2011-05-25 @ 13:29:03
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0