Friend zone

Bakade scones till frulle, mums!
Nu sitter jag och väntar på att åka till jobb..
Undertiden kollar jag på friend zone.
Jag tycker bara det är så hämskt.. Inte programmet, för det gillar jag, men så hämskt om man har en kompis som man gillar mer än bara som vän. Att man sedan ska berätta det för personen och man har ingen aning om hur den man gillar ska reagera. Antingen kan det gå hur bra som helst eller så kan det förstöra hela ens vänskap. Det är hämskt tvärt om också om man är den som får reda på att ens bästa vän är jättekär i en och man inte alls käner likadant för sin vän. Det är något av det värsta som skullek unna hända..

Nu ska jag kolla vidare och sedan se ett avsnitt av 90210!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0