Maxipepsipepsimaxi

Dagen började skit helt enkelt. En riktig skitmorgon. Blev väckt av att pappa stod med lövblåsen precis utanför mitt fönster (som var öppet) kl 09,15. BALL!! Frukosten blev skit då gröten blev underkokt och bränd (hur fan lyckas man?!??)

Sen vände det.

Fixade naglarna som blev hur bra som helst riktigt nöjd! Så nu slipper jag måla dem jävlarna! Mohaha. Efter 50min va det klart och sen blev det en liten runda inne i stan med mig själv (hittade väääärldens finaste och mysigaste tröja som jag bara måååååste ha!!) fy fasiken vad tråkigt det är att både gå i stan och luncha i stan själv.. Men det va värt det för intervjun gick skitbra! (Jag har varit på jobbintervju!!)

Ikväll blir det Vapiano och Bio med fina vänner innan det är dags för mig att börja packa..

PUSS PÅ ER<3
PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0