Vägskäl

Åh vad jag känner mig förvirrad.
Fast mellan fyra olika vägar och kan verkligen inte bestämma mig för vilken jag ska ta!
Väg nummer ett är trygg för den har jag gått förr.
Väg nummer två är ny och spännande fast rätt osäker.
Väg nummer tre är bekant men jag har aldrig riktigt gått den förr.
Väg nummer fyra är den där man inte ser handen framför sig för att dimman är så tjock.
Det enda som finns i huvudet på mig nu är ett stort frågetecken.
Vart ska jag ta vägen?!
Vilken väg ska jag gå?!

Åh vad jag önska att någon annan kunde bestämma detta åt mig!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väg nummer 2,när man chansar öppnas nya dörrar. vill man vinna måste man våga förlora! ;)

2013-01-15 @ 03:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0