London calling

Har varit en lång heldag själv i London. Men jisses så fel jag hade om att det är tråkigt att shoppa själv! Det är faktiskt riktigt skönt, man kan kolla på exakt det man vill och hur länge man vill, men visst hade jag gärna haft sällskap här. 

Efter att sedan försökt lära den gamla damen (min mamma som verkara vara 1000år helt plötsligt när det gäller teknik..) hur Skype fungerar, vilket förövrigt inte alls fungerade så bra då jag har en väääldigt krasslig dator med mig.. Så ligger jag nu på heltäckningsmattan på mitt rum o dricker natte och planerar middagen dem kommande veckorna. 

Hade ett litet "moment" igår och ville bara hem. Saknade familjen, saknade vännerna men framförallt (detta kanske låter helt sjukt men..) saknade jag gymmet. Tänk er att från sommaren ha tränat intensivt och sedan november köra dubbelpass näst intill varje dag och sedan komma till ett ställe där det inte finns något gym alls inom 3mil. Där ska man vara i en månad.. 

Det tog sjukt hårt på mig, men finns inte mycket mer att göra än att lyssna på alla andra och köra hemmaövningar.. Vill bara döda mig själv efter tio situps och tio armhävningar för det är så jävla tråkigt.. Menmen bara att bita i det sura äpplet hålla ut och göra dem förbannade övningarna och ut o springa. 

Tackar bugar och bockar för denna topendagen i London. 

Aaaaall byyyyiaj myyyy seeeeieieieiellllfff!!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0