Inget planerat? Bra!

~Du vet inte om det är fel förrens det är gjort~

Gårkvällen slutade inte riktigt som planerat, eller jag hade ju inte planerat något, men, ja.
  Som jag skrev igår satt jag själv hemma när telefonen ringde. Det va Amanda som hade skittråkigt och skulle dra vidare till nästa fest, och undrade om jag ville hänga med till nästa fest. Klart jag ville!:D Alla som känner mig vet att jag är inte direkt den där "snabba typen", utan snarare tvärt om! Haha, men dethär hade varit rekord även för den där "snabba typen". Som sagt satt jag ju på golvet i köket i mysbyxor, osminkad och allmänt utan "attraction", 5 minuter senare va jag sminkad och redo för party;) 13minuter sesatt jag på bussen påväg till Malmö:) (Det kallar jag snabb!) 
  På vägen till Malmö fylldes bussen med glada (och fulla) människor. Eftersom jag inte druckit något då kunde jag knappt hålla mig för skratt när jag hörde deras samtal om allt och absolut ingenting. (haha) När jag hoppat av bussen och tagit en buss vidare till Värnhem hade Amanda ringt mig 50gånger, och jag skojar inte. Nåja, nu va jag här och någon som hette Monika skulle följa med Amanda och möta upp mig, så jag kom till rätt fest.
-Gå till Filmkväll! Hördes det i andra änden av luren.
-Du menar väl Hemmakväll?
-Ja, det sa jag ju!
Amanda kanske inte va den nyktraste men man får ta det med en nypa salt:D.
   Strosa runt ensam tjej, långt blondt hår, fest klädd, klockan halv ett, vid Värnhem är kanske inte det bästa man kan utsätta sig för en lördagkväll, den 31 oktober?
  Efter ha gått förbi "Filmkväll" (haha) tre gånger fann jag och Amanda äntligen varandra. Festen höllpå att dö ut och tjejgänget som varit på festen skulle ta en taxi till nästa. Jag och Amanda tog ett snabbt och klokt beslut-ta bussen till Gustav och åka taxi hem till mig tillsammans med mina föräldrar:) Taxichauffören har nog aldrig hört någon prata så mycket och skratta samtidigt...
  Väl hemma hos mig fann Amanda en liten rolig pryl, som min mamma inskaffat - Alcotest. Hon blåste och ja, man kan ju inte direkt säga att hon var nykter! 0,79 OJOJ!

Det va min gårkväll:D Hoppas alla hade en "Happy halloween"<3

Nu ska jag sova, för imorron väntar en skoldag och ett möte med föräldrarådet

Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0