?

Nu är jag färdig med både företagsekonomin och spanskan som båda ska vara färdiga till imorron. Det känns bra, nu är det bara redovisningarna kvar, men den tiden, den sorgen!

Bestämde mig för att gå in på facebook och bilddagboken innan jag går och lägger mig. Riktig besvikelse, det har blivit riktigt tråkigt:( Äntligen är det kanske någon där uppe som har kommit på ett sätt att få mig att börja träna och få lite energi, istället för att sitta vid datorn och äta godis? Isåfall lyckas han/hon verkligen, för på torsdag ska jag träna, sen drar det igång, tre gåner i veckan, och inga ursäkter godtas!;) Får se om Frida hakar på, på ett hörn eller om det blir jag själv och muskelknuttarna på Form Toppen?

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig:D Men innan ni går! Gå in och rösta på DIN favorit, vilken chokladpralin vill DU ska stanna kvar i Aladinasken? http://www.raddajulen.nu/ . Sen om ni har glömt lyssna på min kusin och hans bands demo, GÖR DET!!!http://www.myspace.com/rewindmusicswe Släng gärna in en kommentar om vad ni tyckte ;)

Puss och kram skummbanan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0