Familjedag?

Gårdagens inköp blev dagens outfit;)
 
Sjal-Lindex-35:-, Linne-H&M-65:-, Kofta-Vero Moda-?, Tights-H&M 149:-

Ikväll skulle min kusin, hennes man och barn, min moster, hennes man kommit hit på middag, men det blev ändrade planer. Min kusins man hade blivit sjuk så de kunde inte komma. Istället ville jag då att vi skulle till Köpenhamn, bara jag och mamma, på en såndär mysg "mor och dotter" runda. Det ville inte mamma, då skulle vi har mad pappa, för annars va det ju synd om honom! Jaha, då tyckte jag lika gärna att min bror kunde föjla med, så kunde vi har en mysig "familjedag"tillsammmans i Köpenhamn. Tydligen inte det heller, för det ville inte min bror. Vi kude värkligen inte heller hitta något som hela familjen ville göra tillsammans, min bror ville antingen: åka GO-kart, paitboll, köra kross eller bowla... Vilket helt vanliga familjer brukar göra tillsammans??? Inget som den ena i familjen ville göra ville den andra göra! Är familjedagar överskattat kanse? Efter många om och men började tiden rinna ut i sanden och vi kom fram till att kasta oss in i bilen och iallafall börja med Gymnasiemässan. När vi väl kommit till Swedbankstadion säger min bror (det är han som ska välja gymnasium) "men ni får inte gå med mig och mamma, det e pinsamt, tänk så träffar jag någon jag känner" Jaha, vad fan ska jag göra på Gymnasiemässan med min pappa?!? Jaja, där går vi, jag och min pappa på mässan och jag blir erbjuden en jäkla massa gymnasium. I slutet av mässan hittar jag min skola och bestämmer mig för att stanna där tills min familj är klara. Efter gymnasiemässan hoppar vi in i bilen och kör vidare till Jysk där vi köper en ny luftmadrass (yey!) Sedan bedtämmer vi oss för att åka och bowla på Big Bowl hela familjen, vilket va supermysigt. Efter det skulle vi ätit på L´ANGELO på Möllan, men när vi kom dit va det en inrökt gammal restaurang, så vi åkte vidare till V.E.S.P.A och åt pizza. Det tog inte lång tid förren min brors kompisar börja smsa och ringa honom, så va friden slut och helt plötsligt fick vi jättebrottom hem! Han hann knappt hem förren han tog moppen och stack. Där tog den mysiga familjedagen slut. Även om det har varit en konstig dag har den varit jättemysig:)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0