Flopp!

Gårkvällen började hos mig då jag och Amanda gjorde oss iordning för fest. Även om jag hade feber och inte mådde världsbäst så skulle vi till Strandbaden. Innan dess åkte vi hem till en gammal skolkompis, Emelie på förfest.  Någon timme efter det tog vi bussen till Strandbaden, men eftersom det va folk som spydde på bussen (riktigt äckligt) hoppade mer än halva gänget av och tillslut va det bara jag och Annie som satt på bussen från vårat gäng. När bussen hade stannat väntade jag och Annie på de andra 10personerna i vårt gäng. tjugominuter senare stod vi i kö till Strandbaden. Där fanns både nattvakter och väktare. Eftersom Emelie stod först i kön i vårat gäng sa vakten att hon fick blåsa, och om det inte stod noll på mätaren, så skulle han kalla dit polisen, och alla vad det va. Hon blåste, han kollade på mätaren, NOLL! Yes, en inne bara elva kvar. Resten behövde inte blåsa, men alla va tvugna att visa leg. Vilket inte Annie hade, så hon kom inte in, så en halvtimme om inte mer spendrades på att få inn henne. Det bästa va nog att garderoben va gratis och jag va där med mina vänner, annars va den nya Strandbaden en riktigt FLOPP! Det va riktigt kass, det va jättemycket mindre än förra Strandbaden och det va inte mycket människor där, så nästa gång blir det inte där, kan jag säga!

Tjingeling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0