Jag vill bli frisk nu, NU, NU, NU!!!

Ännu en gång har man följt strömmen och blivit sjuk...

Hoppas jag blir frisk till imorron:) Det som är kvar av veckan kommer nämligen bli händelserik! Imorron Svininfluenssprutan, på fredag är det först förfest hos min förredetta klasskamrat Emelie, sen blir det nattklubb på Strandbaden;) På lördag är Amanda själv hemma hos sin syster för att passa hennes hundar, så då blir det väl komma dit och fixa lite fest?;) På söndag ska jag jobba, som vanligt

Alla ni som är sjuka: Krya på er! massa pussar och kramar till er(L)

Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tack så mycket min pingla! Puss på dig <3

2009-11-04 @ 15:07:20
URL: http://aaboutmyliife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0