Long time no see;)

Usch, nu va det verkligen ett tag sedan jag skrev i bloggen... Men det har inte hänt så värst mycket för det:/

Skolan rullar på, inte så mycket lektioner, alla blir inställda helatiden känns det som, kanske är det bara jag, men jag börjar tröttna. Kommer till skolan vid halv nio, har en laktion och sen är det håltimme till klockan är två och i värstafall till tre, det känns ganska onödigt, menmen. 

Va på öppethus md min bror idag, så roligt det va! Det är nästan så jag ska byta till det:D Design och Arkitektur, låter super spännande, en praktisk linje istället för en teoretisk linje, som samhälleekonomi. Aja, nu e det bara ett och ett halv år kvar till studenten:D Det kommer bli såååå JÄKLA kul!=D

Inatt väcktes jag klockan halv tre av mitt ex, han ringde, de första tre gångerna sket jag i att ens bry mig, men sen blev jag lite irriterad, och klickade honom efter fjärde gången, han ringde totalt åtta gånger... Ja, jag blev ganska förbannad, så jag stängde av telefonen. När jag sedan satte på min telegon i morse hade han ringt ytterligare tre gånger och spelat in två meddelanden. Jag slog eurovoicekoden och lyssnade, första medddelandet va musik, andra meddelandet va orgelmusik som varade i FEM minuter, efter jag la på! MOGET! Jag blir så trött på sådant!

Så, nu har jag fått skriva av mig lite:) hoppas ni får en underbar helg allesammans:D


Tjingeling<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0