Känslor när de är som härligast

Ny dag- Nytt inlägg :D

Det är Lördag, jag sitter på golvet i köket och har både Tv:n, datan och radion på. Tv:n står på MTV, radion på RIX FM och datan på nytt inlägg. Pratade precis med Amanda, hon ska på fest hos mitt X, Josefine är på släktklas (tror jag^^, hon svarar iaf inte på sin telefon) mina föräldrar är på fest och lika så min bror. Det känns tomt, men ändå skönt:)

Avbröts nyss av mina SUPERSÖTA grannar, som gick bus eller godis:) Det va länge sen man gjorde det;)

Dagen kan man inte säga så mycket om än att jag har jobbat från 11-6. Jobbigt! Må jag säga, men sen kom jag till att tänka på att jag har redan på en månad tjänat in till resan på Påskolvet med min kära vän Amanda:)

Efter jobb åkte vi till Kyrkogården. Det är alltid lika sorgligt att åka dit:'( Men jag älskar att åka dit, och bara ha en sak i tankarna, er! Den tiden vi hade tillsammans och den tiden vi aldrig kommer få uppleva tillsammans, alla de minnena vi har och alla de sunderna i mitt och min familjs liv ni missar:'( Men på samma gång vet jag att ni missar inget!, ni finns alltid där vid min sida, bara i en annan form än människa.

Ps. Min kusin och hans band "REWIND" har nu lagt upp en låt från deras demo: http://www.myspace.com/rewindmusicswe Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0