Farmor och farfar ...

Farmor och farfar glöm det jag sa förra veckan med att det aldrig har varit så dött på jobb som den söndagen. Idag har det varit stendött! Vi har max, max, max haft 100kunder... Aja, jag ska inte klaga :D nu ska jag hem till farmor och farfar:) det vill säga att jag ska åka ringbuss :D haha sen ska jag och mamma ta en tur till Skanör med bilen och tjäka glass :D mysigt värre :) Imorron e det skola men sån tur man har och börjar inte förren 11.25:D så det blir en liten löprunda innan skolan :) och på fredag är det valborg vilket innebär fest, brasa och jacuzzi:D hoppas ni har haft en mysig söndag :D PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: cassan

fest, brasa och jacuzzi, om det blir :D

2010-04-25 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0