Home!:(

Då va veckan nästan slut, lika så lovet! JAg har haft ett superskönt påsklov, i DUBAI! Det har verkligen varit en kanon semester, suuperskönt att komma bort till solen och 38-gradig värme.

Som vanligt kom ju inte pappas väska fram till Dubai som den skulle... Det gjorde nog ändå inte så mycket för han hade packat lite i sitt handbagage (vilket vi andra inte gjort så det va tur att det va hans bagage som försvann och inte mitt) :P. Vi har gjort allt från att ligga vid poolen och slappa, spelat beach volly-boll på stranden, badat i klarblått havsvatten, samlat snäckor, ätit billigt och gott, ätit skit-dyrt och inte lika gott, varit på ökensafari, ridit på kameler, rökt vattenpipa, shoppat på malls, shoppat på guld och siden souken, varit på världens största vattenland Atlantis, varit på världens största shoppingcenter, varit och kollat på världens största innomhus-skidbacke, varit vid världens högsta byggnad, chillat på stranden och vi har NJUTIT AV VARJE SEKUND!

Det har verkligen varit en toppen semester, men nu väntar verkligheten :/ En sak kan jag säga att Dubai blir det igen! Funderar redan på det nu till jul :D Men först kommer lite födelsedagar, lite surpriser, ett underbart sommarlov med lite resor, ett höstlov och en massa roligheter:D

Bilder från resan kommer när jag laddat in de på datan:P

 Puss på er och hoppas ni också haft ett underbart lov:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0