Uppe med tuppen? -Nä, innan!

Happ, idag blir dagen lång, eftersom jag vaknade redan vid kl 6, och kunde inte somna om!!! Usch, känns som jag kommer vara heelt död ikväll, men jaja, haha.

Ikväll kommer Cassandra och hennes familj hit och ska äta middag. Cassandra kommer förhoppningsvis lite tidigare för att hjälpa mig med maten:) Just nu städar jag mitt rum för det såg lite stökigt ut, men bara en aning, haha.

Igår på lunchen träffade jag mamma på lilla torg för att tjäka lunch. Det va suupermysigt! Vi tjäkade på "Thank god it´s friday" ganska passande namn, med tanke på dagen :) Maten va riktigt god, amerikansk, dock va kaffet de bjöd på inte lika gott, mamma sa "det e sånt kaffe de har haft sedan 9 i morse" ja, då kan ni ju själva tänka er hur det smakade - BESKT! Usch, haha, hjälpte inte ens med 4påsar socker, och då har jag aldrig socker annars. Efter skolan åkte jag och mamma till Malmborgs och köpte mat till idag. Hittade även ett par "sommar-jeans" på H&M, jag provade de innan vi gick in till Malmborgs, så tyckte jag att de va sådär-snygga. Efter turen på Malmborgs kom jag på att jag ville ha dem. In på H&M igen för att handla dem, då finns de såklart inte kvar där jag hängde de, de va på REA, så jag antog att någon köpt de:( När vi hade kollat lite affärer sa jag till mamma att jag va tvungen att gå in på H&M igen, inne i provrummen fanns mina byxor -LYCKA! 100:-

Nu måste jag damsuga mitt rum...



PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: cassan

jag älskar dig <3

2010-04-17 @ 15:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0