Glassit värre

Ny dag, ny spännande upptåg!

Igår satt jag uppe till halv tre och ritade, kom riktigt in i det och det är ju så himla roligt, så jag glömde bort tiden. Det blev ett ganska misslycket öga, haha, och ett hyfsat bra + ett människo huvud. Jag är riktigt taggad till att fortsätta! :D

Idag är jag ledig, solen skiner och jag har precis tjäkat frulle! Kan det bli bättre? Nu känns det som Frida väntar på mig, vi ska till Kanalkiosken och tjäka glass:) Känns som det kommer bli Buffertdagens och de ledigadagarnas sysselsättning, en tur till Kanalkiosken med Frida och tjäka glass:) Men jag klagar inte!

Nu är Top Model slut, jag äälskar den låten i slutet, och serien för övrigt. Ikväll är det plugg som står på schemat, innan det ör Dating in the dark och Desperate Housewifes:D.

 Utsikten över Dubai från vårt hotellrum

NU måste jag pysa ha en bra dag:) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0