Där man böjar banener

Tre veckor sedan jag bloggade sist. Det har blivit så eftersom jag inte haft någon data, locket på min kära laptop trillade av, hur det nu kunde bli så är ju konstigt.:(

Iaf nu har jag kommit hem och min data är frisk och kry, vilket man inte direkt kan säga om mig.. Har dragit på mig någon slags rök-host-förkyldning blandat med lock i öronen sedan flygresan idag. Denna resan har verkligen varit äventyr på höööög nivå! Galna båtturer, VIP överallt, all inclusive överallt, lata pooldagar, soliga stranddagar, galna nätter, underbara människor, skrattanfall, nycklar, ping pong song, DJ Ironic och det bästa av allt: att min bästaste bästa vän har varit med mig och upplevt detta! <3

Saknar er grymt mycket redan! <3 Snart kommer fler bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0