Killar tänker inte som tjejer

Jahapp, då va det dags för introduktionsdag med ettorna på skolan imorron, jag slipper vara där innan fan fått på skorna, för jag har körskola :)

Nu har jag nog fått bekräftat att killar tänker inte som tjejer.. I vissa lägen kan det ju vara positivt, i andra kanske inte så..

Åh vad det händer mycket imorron. Som sagt lekar för ettorna som jag ska vara med och fixa, körskola, jag måste lämna in min telefon på lagning, jag ska träffa min bäsavän, jag ska umgås med min kusin, jag ska träffa mattias och farfar ska opereras.
  Jag hoppas verkligen att allt går som det ska! Jag klarar inte att något går snett.

Nog med det nu :P Nu ska jag snart gå och borsta mina tänder och hoppa i säng :)


Bild från Kräftskivan igår hos Marcus :) Tack så mycket :D Drickaboxen e med ;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0