A very bad, bad, bad day!

Jävla skitväder!
Ja, jag hatar folk som klagar på vädert, när det väl snöar här nere i Skåne på riktigt, och ja jag vet att nu är det jag som klagar.. Men det är helt okej om det siglar ner lite snö och lägger sig fint på marken, men när det är snöstorm och allt ställs in på gurnd av denna jävla snöstormen med så kallad "klass ett varing" dampar jag bara. Detta är den tråkigaste dagen på länge, bara dåliga besked och tiden står i princip stilla.. Vad har jag gjort idag egentligen? Jo inte ett jäkla piss! Om man bortser från att jag handlat på Toppen till farmor och farfar, men annars inget.

Så nu ska jag fortsätta min sjukt deppiga dag med att inte göra något alls!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0