Buffelibuff!

Känner mig lite som han i telenorreklamen.. Internet laggarsönder för tillfället!!

Annars är jag hemma från skolan för jag är sjuk. I vanliga fall brukar det vara riktigt tråkigt att vara hamma för man är sjuk, men när det snöar är det rikift mysigt att göra en brasa, ta en kopp kaffe och sätta sig i fönstret och kolla på snön!

Nu ska jag snart ut med Ruffemannen, men innan dess MÅSTE ni bara höra morgonen "wake up call" med Knappen och Hakkim! Jag länkar den till er ;)
http://www.nrj.se/program/nrj-morgon-med-knappen-och-hakim/nrj-wake-up-call
Det är den översta, Daniella ni ska lyssna på.

Nu ska jag nog ta och göra mig iordning, fast nä, det ska jag nog inte ;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0