Dance and laugh trough life!

Helgen!
Ja vad kan man säga mer än att den va heeelt överbäst?!
Jag fick vara tillsammans med mina allra finaste vänner och som grädden på moset hade vi en toppen utekväll! Riktigt roligt hade jag, dansade som aldrig förr, träffsde rikitgt många man kännde som man aldrig trodde skulle vara ute, skrattade och beviset på att man har haft en rikigt bra kväll är att fötterna gjrode rikigt ont, då vet man att man har haft kul!


Söndagen va det jobb och jag började en timme tidigare. Tiden fram till kl 3 gick riktigt snabbt, men sen efter det, då va det som man satt bandet på "Slow", tide kunde bara inte gått långsammare.. Men jag klarade den dagen också!

Idag är det Lucia och jag tänker faktiskt inte kolla på när lärarna går Lucia på vår skola.. Sorry to disappoint you! Säkert jättefint, men två år i rad med lärarna som är utklädda till exakt samma sak och inte kan låttexterna räcker för min del. Istället tänker jag skriva klart mitt filosofiarbete så man kan ta jullov lite tidiagre ;)

Idag efter skolan ska jag ta en fika med Josefine och snacka lite det va u ett tag sedan nu och det har sina anledningar, men varför leva i dået när man kan leva i nuet?

Ja, ni som känner mig vet ju att jag inte direk är den bästa på att välja bra filmer, snabba mig om jag inte måste, den mest seriösa, kan kan säga nej och jag är verkligen inte snabbaste med att ta ett beslut. Man kan beskriva mig som en "sista-minuten-tjej" I vissa fall kommer jag inte ens på det i sista minuten att jag skulle valt det andra beslutet, och det är något som stör mig som in i! Varför kan jag inte vara den som planerar och sedan verkligen GÖR det jag planerat, eller bestämmer mig liiite tidigare så det kan bli som jag verkligen hade velat?

I guess.. Det är något jag får jobba på, men jag kommer aldrig ändra på mig för att någon annan vill det. Jag kommer alltid ha samma sjuka humor, samma skadeglädje, samma smarta uttalande, samma omtänksamhet, samma medlidande, samma damputbrott once in a while, samma jag.

Kort och gott jag kommer alltid laugh trough life!
That's just me!


PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0