F*N!

Åh vad jag hatar sånthär!

Såhär blir det alltid när jag har mycket att göra, jag kör fast! Idétorka helt enkelt. Jag kan inte fokosera på någnting alls. Jag sätter mig med ett arbete "nu ska jag göra klart detta" 45min senare har jag skrivit en havl sida, suttat ut, skrivit om, suddat ut och bu sitter man där med ett blankt papper.. Vad fan gör jag nu! Det ska vara inne imorgon..

Svenska, engelska, filosofi, marknadsföring. Inom alla de ämnena har jag uppgifter/prov som ska vara inne/ska göras till på torsdag och fredag, det vill säga till imogon och till i övermorgon!!!!

Fokus - 0
Motivation till att göra det - 0
Känsla av att detta kan bli bra - 0
Känsla av att vilja slänga sig på soffan och kolla på TV - 100000000000000000000000000
Tids ångest - 10000000000000000000000

Ja vad gör man, det är bara att försöka!

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0