S A T N Å !

Än tänker jag inte ta jullov, men om ca tre timmar tänker jag!

Ibland önskar jag att alla mina vänner bodde på samma väg som jag, att jag var granne med alla mina vänner. Sååå underbart det hade varit! Tänk, inget busspendlande, ingen man behövde fråga om skjuts till sin kompis, är man insnöad hade man änå kunnat träffats och bäst av allt, jag hade alltid haft de nära mig!

...Men eftersom verkligheten inte är så, får jag nöja mig med att se dem ibland, lite då och då, snacka med de på Facebook, i telefon, på sms och på msn.

Nu är jag riiirkigt pepp! Skolan slutar imorgon säger vi (egentligen på fredag men vi ska bara fika då med klassen)  det är julafton om en vecka och två dagar, det är nyår om tvåveckor och två dagar och nu har jag äääntligen tid att köpa julklapar och sy min klänning som MÅSTE vara klar till nyår! Men snabb som jag är så fixar jag det på några timmar.

NU ska jag återgå till det som är kvar av skolarbetena för denna terminen, men om tre timmar, då jäklar är skolan slut, over and out, finito (för denna terminen). Höstdeppen är borta och glädjen över att det bara är fem månader till sommaren är här stiger till MAX!

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: josefine

JA tänka att bo som barnen i bullerbyn :D

2010-12-15 @ 23:13:26
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0