"underbara" jul...

Då var det dags igen! Bara en dag kvar till självaste julafton, och som vanligt har jag ju inte fixat alla julklappar än.. Just nu ser det heller inte ut som om jag kommer hinna bli klar med alla tills julafton.. Ser ut som om någon kommer bli utan :( Nä, så ska jag inte tänka, jag ska tvinga ut mamma!

Nu sitter jag här och kollar lit på bilder och tänker tillbaka på när jag träffade mina vänner för första gången.
Verre träffade jag när vi började tvåan tror jag så vi har kännt varandra ett bra tag nu! Emme träffade jag för första gången när vi var fem år, dagen innan hon skulle till Åre och åka skidor. Josefine träffade jag när jag var konfirmandledare för henne. Lina träffade jag i ettan på KG, men vi började inte umgås förren denna våren tror jag?, Marcus träffade jag för första gången hemma hos mig, första dagen på detta sommalovet som varit. Cassandra träffade jag för första gången i tvåan på KG, när vi var på Malmöfestivalen. Frida träffade jag för första gången, första dagen på KG... Osv Jag har en massa vänner jag inte nämt nu, men jag kommer nog håg nästan alla, "första gången vi träffades".. Fast.. Det finns en person, jag vet exakt var jag täffade dig första gången, men jag kan vekligen inte säga när. Det var i somras och det var precis innan jag skulle resa någonstans, det vet jag för du ville låna min cykel, men det kunde du inte för jag skulle resa iväg nästa dag, och jag vet att det var en resa med Cassandra. Det stör mig så otroligt mycket att jag inte kan komma på när vi träffades!
Aja!

Nu ska jag äta något innan vi åker in till den snötäckta stan

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0