Lördag som en lördag aldrig varit förr

Åh, vad det är skönt att bara sitta här i soffan och lata sig:)

Tänkte att jag skulle anmäla mig till ett body combat pass idag, men de hade inga tider idag:( Istället får det bli en urrensning av min garderob (vilket kan Behövas!). Kom på att jag har förliten gaderob och mina byråer räcker inte till längre :/ Har 2 Stora byråer med 6 lådor i, en skjutdörrsgarderob med två skjutdörrar och en till byrå med 8 smålådor till strumpor/underkläder, OCH MINA KLÄDER FÅR INTE PLATS!!! Det är antingen ett täcken på att jag shoppar förmycket eller att jag har förmycket skit i min garderob som jag inte använder :/ NU är det iaf dax. Minst 10 plagg ska ut, det kommer bli svårt:/ Men ska man kunna shoppa måste man kunna rensa ut! Intesant? Eller?

Om jag hittar några guldfynd i min garderob, som jag inte vill ha, kommer de upp på bloggen ;)

Kom på att jag även ska be pappa hämta min byrå som står hos farmor och farfar:) Det är en byråjag ärvt av min mormor:) Superfin är den, ljusblå med guldiga hantag. Dock kommer jag måla om den till brun eller café au lait, så den passar in i mitt lilla rum:)

Nu måste jag verkligen börja om jag ska bli färdig denna helgen:) puss o kram! <3

 Sommaren 08

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack :) har sagt till henne nu, hihi :P

2010-02-06 @ 18:28:08
URL: http://johanniserica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0