På G

Nu känner jag att jag är på G! Träning på Formtoppen i förgår med Frida i 2½ timme. Igår bräda på Vallåsen. Idag träning på Formtoppen i en timme. Känns härligt!

Idag har varit en allmänt seg dag i skolan, precis som torsdagar är. Vi hade turen och blev körda till idrotten på ÖN :) Idrotten va heeelt flummig, vi fick bestämma själva vad vi ville göra, haha. Vårt lilla tjejgäng bestämde oss för att köra lite styrke-tävlingar:) Efter ½timme tröttnade vi och hoppade lite hopprep och körde limbo :) väldigt skoj :) Vi avslutade vår idrottslektion med "avsappning" Haha, det klarade inte jag och fick Louise att skratta vilket leddde till att Cassandra började skratta, då blev det kaos, haha. Roligt va det iallafall :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

hahaha! riktigt kaos x) men jag tycker om er ändå <3

2010-02-11 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0