Shopping, shopping, shopping, slut på kortet

Har varit i stan idag igen! :D Började klockan 11,45 hemma hos Sixten, e liten kille på 22månader som jag ska börja passa :) Efter det mötte jag upp Cassandra på Bik Bok,såklart fanns inte min storlek på den Bik Bok, så vi gled vidarr till Entré. Inne på Bik Bok på Entré hittade jag inte bara tröjan i min storlek, även ett linne och ett par byxor.

Efter fyra dagars shopping har jag gjort av av med alldeles förmycket pengar, men gud vad fina saker jag har köpt! Jag är riktigt nöjd :D

(Dock är jag inte färdig shoppad än, har lite fler "ärenden" på måndag)

Dagens inköp:


Hoppas ni har det lika bra som jag;)
Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Cassandra

hahaha, vi har ju planer för hela veckan XD <3

2010-02-27 @ 17:22:35
Postat av: frida

SKOJAR DU? :o vilken storlek köpte du????

2010-02-27 @ 18:58:40
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0