Tjosan!

Efter all snön som kommit och lagt sig, har det blivit ett islager på smågatorna. Eftersom jag inte kan ta cyklen till bussen på morgonen på grund av isen har jag börjat gå. Isen kanske trots allt gör någon nytta! Jag vaknar precis lika långtid innan bussen går som jag gjorde när jag cyklade, dvs en timme innan, dock måste jag gå hemifrån 15-20 min innan bussen går för att hinna. Detta har gjort att jag blivit snabbare! Inte bara på morgonen med att göra mig iordning utan överlag. Det blir tummen upp på den (Y). Jag har även insett hur härligt det är att gå på morgonen, när alla träden är snötyngda och snön dalar sakta ner från himmlen. Jag njuter och jag gillar det, tack isen!

Kommentarer
Postat av: cassandra

du kan alltid önska att du är snabb, men i mina ögon kommer du alltid vara segacarro ;D <3

2010-02-17 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0