TUR!

Sikken jäkla dag jag har haft idag!

Började redan 2:a steget utanför min ytterdörr, då jag gjorde värsta vurpan och landade på KNÄET!! Aotch!! Tanken som poppade upp i huvudet va: "Detta kommer inte vara din dag". Detta visade sig vara heelt fel, då jag kom till busstationen INNAN bussen kom, dvs. att jag slapp springa:) På bussen sitter en översnyggkille +på den;) Vid en busshållplats börjar en annan snygging ragga på mig och vid centralen får jag den sjukaste kommentaren på lääääääänge! Först går killen fram till 2tjejer och frågar om de har cigg, vilket de inte hade. Sedan går han fram till mig, eftersom jag sitter med ipodhörlurar i öronen gör han en gest och frågar efter cigg. Jag virrar på huvudet och tar ut hörlurarna, då säger han: "btw, you look like Pamela Anderson, and it's very positive". Hahaha, kunde knappt hålla mig för skratt x).

Skolan va helt okej förrutom matteprovet:/ Efter skolan fikade jag och Josefine med Viktor, vilket va supermysigt:) Sedan tog vi den sista bussen hem, innan vår buss stängdes av för kvällen. TUR! Puss o Kram! <3


Kommentarer
Postat av: cassandra

diggar den bilder på oss starkt :)

2010-02-03 @ 13:34:16
Postat av: Anonym

Haha, jag med;)

2010-02-03 @ 17:50:49
URL: http://lalacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0