Vallåsen!

Idag har jag haft riktigt kul! :)

Vi har varit på Vallåsen med hela Kunskapsgymnasiet. Dagen började redan kl 06,00 då jag fick gå en runda med Ruff för att pappa skulle hinna köra mig till skolan. Sov mig genom hela promenaden, bokstavligt talat! Kom iväg lite väl sent, vilket va väldigt stressande, men jag hann! In med brädan och mig i bussen, så bar det av till Vallåsen! 2 timmars bussresa senare va vi framme:) Jag och John fixade liftkort snabbt och drog till liften... Det va längesedan jag skrattat så mycket! Folk från vår skola, stod på huvudet i backen, åkte störtlopp skrikandes, åkte in i skogar, trillade i liftar, ja detta är ju bara en bråkdel av allt det jag har skrattat åt idag! En del man hörde från backen som kom från vår skola va: Achmed! Achmed! Haha. Efter en väldigt, väldigt, väldigt rolig dag, fylld med skratt och härliga uppvärmningsbackar va det dags för hemfärd. Jag va sist av bussen påvägemn dig och nu va jag sist på bussen påvägen hem (oväntat?) haha. Robban som satt bakom oss i bussen va förövrigt väldigt jobbig och hade en miljon frågor... Nu är jag hemma och har ätit supergod omelett ;) och nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på det sista av 2 fast 2 furios.



Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0