Var tog värmen vägen?

Seriöst, jag dör! Varför sitter man hemma i kalla Sverige närman kan åka utomlands? En resa till New York kostar 4000 och en resa till bankok 4888 kronor eller varför inte till Barcelona för 791 kronor? Det hade varit riktigt härligt, men nu är det sista dagen på det underbara jullovet så det lär inte bli nu. Kanske en resa till sportlovet eller påsklovet? Det hade ju inte suttit fel! Bara det att det är så långt tills dess... Sålänge får man nöja sig med minnena från andra semestrar man varit på och de härliga bilderna från solsemestrar!

En sak är säker iallafall detta året kommer jag resa minst två gånger och en av de ska iallafall vara till ett varmt land och en ska vara till ett bra shopping-land. Sen kvittar det var jag åker! Jag har inte så höga krav, bara sol, värme, shopping och ett gott sällskap:)

Hoppas ni som är hemma i kalla Sverige inte är lika deppiga som jag över det ruskiga vädert. Ni som är utomlands, sola lite extra för mig, eller ta en extra tur i backen för min skull

Så länge kan jag bjuda på lite härliga bilder!:D
 SPANIEN 2007
 CROATIEN 2005
USA 2008
MONTENEGRO 2009

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så härliga bilder :)

2010-01-06 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0