Igen?

Snöstorm! Ientligen vill jag ha vår nu och sen sommar, men snö är riktigt roligt!:D Efter den knasiga bussturen med Frida skulle jag cykla hem, haha jaja! Det fick bli PW med cyklen tillsammans med Michael:) Men jag klagar inte över det:) Dock va jag aningen blöt om mina "hossor" när jag steg in i hallen;)

Nu borde jag plugga, har tagit fram svenskpapperna inför provet imorgon, men det är något som fattas...Justde!: Motivationen till att börja. Även om jag inte kan hitta den någonstans får jag väl skapa den på något sätt.

Snö, ja det är ett konstigt fenomen av regn. Kanske är man insöad imorron? Jag har nämligen hört att bussarna ska vara inställda iallafall Falsterbo-Malmö. Stämmer det?

Idag kan jag inte göra annat än att vara glad över min fina vän Frida, så jäkla kul vi har!

NU ska jag sätta mig och plugga svenska,


Ha det!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0