SB-TONIGHT!

Åh! Denna vintern/våren kommer det ut en massa filmer på bio som verkar vara sjukligt bra, och som jag bara MÅSTE se!!! Bland annat: Det regnar köttbullar, Alice i undrelandet, Precios, planet 51, Sherlock Holmes. Vissa av dessa har redan kommit ut, men sen som jag är så har jag inte sett någon än. Däremot har jag hunnit se Snabba cash 2gången är en film jag hade kunat se många gånger om igen!

Dock blir det ingen bio ikväll, för ikväll är det Strandbaden!:) Först blir det pizza hemma hos mig och en massa skitsnack;) Sedan bär det av till Strandbaden:D Efter det får vi se hur det blir, om det blir "snöbadande" som vi kom fram till igår eller om det blir film hos någon, eller kanske är man så slut att man bara vill hem och sova? Har absolut ingen aning, vi får helt enkelt "ta dagen som den kommer" 

Kvällen igår bjöd på en rälig snöstorm, men trots det begav jag mig till Båtklubben i Höllviken och överraskade Emelie, som fyllt 18. Det va en riktigt rolig fest med en massa härliga människor, och en glad surprise!=)

TACK! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0