Sju milar kliv

Nytt år och varje år säger man det samma nya möjligheter. Detta året stämmer det faktiskt att kliva in i detta året 2010 är som att vända på en femma. Så mycket det har hänt detta året som man bara gått och väntat på. Jag har iallafall lärt mig att vill man har något är det bara att ta det, det finns inga bra omvägar eller genvägar. Det är bara rakt på sak som gäller.

inväntan av det nya året var helt underbart. Fest och middag i malmö hos två underbara människor som verkligen ställer upp i alla väder. Jag firade det gångna och det kommande året med underbar mat och dricka, underbara människor och framförallt underbara minnen. 

Det nya året va väl inte så roligt första dagen då man sov sig genom halva dagen och sedan la sig vid tv:n sen va det dags för sängen igen. Däremot, den andra dagen med festligheter, både Felix och Verre fyllde 18år. Verre firade vi först på millenium med god mat och gott sällskap. Efter det begav vi oss till hennes stuga och festade, riktigt kul hade vi alla, Tack än en gång<3

Summering: 2010 kommer bli en sjujävlar roligt år och jag kommer har så många minnen med mig av detta året och så mycket festligheter.


PUSS på er ALLIHOPA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0