Soffpotatis? -Nej tack, jag bantar!

Jag har ännu en gång insett att jag har de underbaraste och finaste vännerna en person någonsin skulle kunna önska sig. Jag har två umgängen, ett gammalt och troget. Ett nytt och troget. Vilket är det bästa som finns! De hjälper mig med allt från killar, kläder, skola och att bara finnas där som ett stöd och en att ha kul med. Som idag ringde en vän till mig och undrade om vi skulle hitta på något, tre tjejer och två killar, självklart ville jag det, men det blev inte av för jag skulle på fest. Ändå vet jag att nästa gång det är jag som ringer är de precis som förr!

Festen idag va väldigt trevlig och jag träffade en massa vänner från min skola, vilket alltid är trevligt:) Gick hem vid tolv halv ett, för det är jobbe-dag på söndag.

Vänner är som toalettpapper-en räddare i nöden <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är något av det bästa <3

2010-01-10 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0